دانلود آهنگ من یه مغز خستم سرم میترکه سمت مقصد نرم اپیکور

دانلود آهنگ من یه مغز خستم سرم میترکه سمت مقصد نرم اپیکور

تاریخ : شنبه 23 شهریور 1398 زمان : 1:38 | بازدید : 648
نویسنده : فیلم | نظرات (0)

دانلود آهنگ من یه مغز خستم سرم میترکه سمت مقصد نرم اپیکور

 

من یه مغز خستم سرم میترکه سمت مقصد نرم

واژه ها تو کله کردن ورم کلمه میگه بردار دست از سرم

من صدای نسل جدیدم هیچوقت خودمو با بال بسته ندیدم

 

 

دانلود

آخرین مطالب ارسالی

دانلود دانلود آهنگ عشق مجازی مسعود جلیلیان
دانلود دانلود آهنگ همین فردا نه همین الان من همشو میخوام کم نریز برام
دانلود دانلود آهنگ ماه تو رو یادم میاره قلبم طاقت دوریتو نداره دانیال هندیانی
دانلود دانلود آهنگ مه دل تنگه عاشقی رضا کرد
دانلود دانلود نوحه وری وا پا عباس گئو علمدارم
دانلود دانلود آهنگ حالم دست خودم نیست مهدی جهانی
دانلود دانلود آهنگ دل دل بمیری ای دل از علی دقان
دانلود دانلود آهنگ چه خوشه بارن بیاد حسین عامری
دانلود دانلود آهنگ پر از حرفای تو خالی زمین امیر تتلو
دانلود دانلود آهنگ زندانی 3 از رضا کرد

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش